Sinergy Of Life

Sinergy Of Life

"Manusia yang tidak bertindak selaras dengan tujuan ia diciptakan, akan gugur sifat-sifat kemanusiaanya."

22 December 2010

Kesudahan bahulu panas dr bintulu!!!

(untuk rakan yg terlihat di facebook nilah isinyer!!!)


Sedap jer bunyi tajuk entry ni…tapi sepanjang tujuh ratus dua puluh hari saya berada di Bintulu (kasi cam lama skit) rasa cam tak jumpa plak bahulu panas yg segar dijual sama ada dipasar malam atau di mana2 mall…
Sebenarnya, bukan bahulu panas tp bungkusan panas yg diterima dari rakan2 seperjuangan yg comel dr Bintulu pada 16 dis 10 yg lalu…

Hari tu saya menunggu posmen dengan kebosanan dan mengantuk, dan tiba2 adik ipar saya mengetuk pintu bilik, katanya ada bungkusan sampai...bukan main terkejut lagi…hey cik akk sabar ye...jangan lompat di depan adik ipar dan bersedar dirilah kerana sedang mengandung tujuh bulan!! hehehe

Sebenarnya saya menunggu surat pengesahan melapor diri dari Bintulu. Sepatutnya sampai minggu lepas tapi surat tu balik semula ke Bintulu kerana no. rumah tidak dicatat pada surat. Alahai pastinya surat tu dah lalu depan rumah dan balik semula ke  Bintulu.

Jd selepas terima bungkusan dalam 15minit, lepas tu surat yg ditunggu2 tu pulak yg sampai…Alhamdulillah and thank you Allah… InsyaAllah hari Isnin ni saya akan melapor diri ke sekolah baru…=)
Ok ni isi bungkusan yg dah suam2 kuku td… dan lihat ini yg diterima…..=)




Dan inilah isinya…jeng….jeng…….




bakul 3 beradik!!!...sebelum balik bakul2 nilah yg dibelek2 semasa shopping tp...hajat tak sampai sbb muatan terhad....

Terima kasih daun keladi (ada hati nak suh anta lg tu...= p) pada:
  K.REEN,ANA,NIN,D,ZURA...=)

Saya sangat menyukainya...ahaks.





No comments:

You and Me

Daisypath Anniversary tickers