Sinergy Of Life

Sinergy Of Life

"Manusia yang tidak bertindak selaras dengan tujuan ia diciptakan, akan gugur sifat-sifat kemanusiaanya."

22 December 2010

Diari Hamil

(Panduan Lengkap Kehamilan)

anda ibu mengandung??
anak sulung?kedua? ketiga? .....

Apa yang dicari-cari sepanjang tempoh kehamilan anda???tentunya maklumat dan info sebanyak mungkin tentang kehamilan anda samaada melalui internet dan membeli buku2 serta mengumpul pengalaman rakan sebanyak mungkin untuk menyambut orang baru. Kalau boleh semua ibu impikan yg terbaik untuk anaknya.


"Apalagi yang harus aku tahu???" inilah yang selalu bermain di kotak fikiran saya.


Terbaru yg yang saya miliki sebuah Diari Hamil yg sangat comel dan kandungannya sangat berinformasi untuk dijadikan panduan sepanjang tempoh kehamilan.

Bagi saya buku ni menarik kerana:
  1. mendedahkan perkembangan semasa bayi serta ibu dalam tempoh kehamilan
  2. tip-tip yang berguna (cara bersenam, , petua menanti saat kelahiran serta persediaan pantang bersama petua2 yang menarik)
  3. amalan dan panduan sewajarnya sebagai Muslim
  4. checklist, catatan ibu serta memo ibu untuk rujukan dan serta dihayati oleh anak2 saat2 manis dan pahit semasa ibu mengandungkannya...dll




Ini cover depannya




Antara isi kandunganya


Bahagian catatan ibu








Sangat menarik bukan?? tak perlu menghadap PC lama2 untuk mencari info yang kadang2 menyakitkan belakang anda huhu. Ia sangat memenatkan...

Anda boleh membaca dalam keadaan santai sambil duduk, berbaring, bergolek(eh jangan2) dan mudah untuk dibawa kemana sahaja!!! 
 
 Malah boleh dijadikan hadiah buat rakan2, saudara mara yang bakal menimang cahaya mata atau suami jugak boleh hadiahkan pada  isteri tersayang anda ( pasti isteri anda melompat girang hehehe )  

Saya  bersyukur bila memiliki buku ini walaupun kandungan sudah menjangkau  7bulan sbb buku ni baru je keluar dari oven november 2010 namun susah didapati di kedai buku kerana kehabisan stok. Akhirnya saya terus memesan secara online dari penerbit dan menjadi ahli hehe puas hati aku.


Ibu2 sekalian, cubalah dulu mencarinya di MPH,Popular dan kedai2 buku....tapi kalau susah juga nak dapatkanya boleh tempah melalui saya...silakan2

Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan Diari Hamil yang comel ni, boleh membuat pesanan dengan menghubungi saya 0192732321 (SMS sahaja) atau email enjy_84@yahoo.com
 sertakan : NAMA PENUH & ALAMAT

ANDA JUGA BOLEH MELAYARI KEDAI BUKU ONLINE UNTUK MELIHAT BUKU2 TERKINI
 

             


harga pasaran:(tidak termasuk bayaran pos dan bayaran pos ditambah RM5 shj)                   
    
Semenanjung malaysia:RM26
Sabah&sarawak: RM28

* sekitar Lembah Klang delivery dalam masa 3 hari sudah sampai  insyaAllah


ok.... SeLamaT Memilikinya =)

5 comments:

Naz Nur Nhazzla said...

jiya bila due ni?kita msti lebih kureng jek

jiaz said...

jiyah due 5/3/11....debor rasenya...

Naz Nur Nhazzla said...

ooo..kak naz 8feb..anak kita sebaya kan..tak soba rasa nak masuk sepital

jiaz said...

wah...semangatnya nak masuk spital! saya takut...maklumlah 1st experiance! huhu doakan saya ya!

kamiBERsaudara said...

wah makcik ku yg semangat ...well first baby kan ..ok good luck

You and Me

Daisypath Anniversary tickers