Sinergy Of Life

Sinergy Of Life

"Manusia yang tidak bertindak selaras dengan tujuan ia diciptakan, akan gugur sifat-sifat kemanusiaanya."

04 July 2010

~Now, It's Our turn~ insyaAllah

Bismillah walhamdulillah...


Menjengah di facebook dan blog rakan2 yang sudah berkahwin sama waktu dengan saya, sudah ramai yang melatakkan gambar permata hati masing2. Dalam hati ada juga menyuarakan keinginan untuk turut menjadi seperti mereka. Memandang PJJ begini mungkin ada hikmahnya belum dikurniakan sikecil. Saya yakin saya belum mampu handle cabaran dan dugaan. Namun bila Allah kurniakan, PASTI Dia tahu yang kita sudah bersedia menempuh segalanya namun mesti diiringi dengan usaha dan akhtiar juga. Bercerita mengenai usaha dan ikhtiar nipanjang ceritanya....dan lihatlah dibawah ini dulu...


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.




......cuba lihat diakhir entry ni....^_^


.


.


.




bukan2.... di bahagian bawah blog ni sebelah kanan....=)
dah tengok??? haa itulah hakikatnya sekarang.....

 Syukur pada Allah, doa untk memiliki permata hati yang akan mendoakan kami bila kami sudah tiada kelak, dimakbulkan Allah. Moga perjalanan dalam meniti & mengharungi kandungan 9bulan 10hari saat2 berjauhan dengan hubby dipermudahkan Allah. Amin...


anekdot:
cerita di sebalik dapat tau hal kewujudan 'orang dalam' next entry ya...=)


Sebenarnyakan.... saya masih kekok dan sentiasa ber'google' untuk tambah info di samping mengumpul pengalaman dengan orang yang dah berpengalaman, tambahan pula berada bandar begini amat terhad pakar untuk rujukan... apa pun doakan saya ya!

No comments:

You and Me

Daisypath Anniversary tickers